POPIS PRACOVNÍ POZICE
BTL je mezinárodní výrobce nejmodernějších zdravotnických přístrojů pro fyzioterapii, kardiologii a estetickou medicínu. Jsme stabilní česká společnost s mezinárodním působením. Společnost je založena na principech rodinné firmy a dosahuje dlouhodobého stabilního růstu. Kromě výroby také zdravotnické prostředky vyvíjíme. Pracujeme s nejnovějšími technologiemi a jako zaměstnavatel máme každému co nabídnout.
Charakteristika pozice:
- Hlavním smyslem práce na nákupu je zajištění materiálu potřebného pro výrobu včas, v odpovídajícím množství a kvalitě.
- Agenda Intrastatu.
Pro koho je práce vhodná:
- Pro uchazeče splňující níže uvedené kvalifikační požadavky.
- Pro uchazeče, který chce rozvíjet své znalosti v oblasti nákupu.
- Práce vhodná i pro absolventa s pokročilou znalostí MS Office, hlavně Excel.
Co bude Vaší náplní práce:
- Intrastat a související agenda.
- Vyhodnocovat efektivitu nákupů (nákupní košík, KPI, stav skladu a další reporty…).
- Podílení se na revizi a aktualizaci příslušné QMS dokumentace.
- Vymýšlení a implementace systémových zlepšení.
- Zabezpečení dodávek materiálu pro výrobu.
- Správa dat v informačním systému (tvorba objednávek, aktualizace dat od dodavatelů, zpracování faktur).
- Hodnocení dodavatelů (hl. parametr „komunikace“ svěřeného dodavatele).
- Optimalizace nákladů + skladových zásob.
- Úzká spolupráce s vývojem a výrobou.
- Spolupráce se strategickým nákupčím při jednání s dodavateli a zavádění dohodnutých podmínek.
- Spolupracovat s oddělením IT na strategických projektech.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Ukončené středoškolské vzdělání (nejlépe obchodní, ekonomické nebo právní zaměření).
- Počítačová gramotnost – střední úroveň - vyhledávácí funkce, kontingenční tabulky, a jiné.
- Anglický jazyk – B1 (schopnost denní komunikace se zahraničními dodavateli a zákazníkem písemnou a ústní formou).
- Ochota pracovat v týmu.
- Organizační dovednosti, komunikativnost.
- Kreativní a logické myšlení.
- Schopnost vést projekty zadané vedoucím.
Na co se u nás můžete těšit:
- Zajímavou práci v perspektivní ryze české společnosti s celosvětovou působností
- Odborný a přátelský kolektiv
- Férový přístup, přátelské prostředí a otevřenou komunikaci
- Štědrý balíček firemních benefitů
- 5 týdnů dovolené
- Zdravotní volno/sickday
- Jazykové vzdělávání
- Firemní akce
- Občerstvení na pracovišti
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Kariérní růst
Místo pracoviště:
- Křižíkova 1489, 256 01 Benešov, Česká republika
- Nástup možný ihned