Technical support specialist / trainer

Praha

POPIS PRACOVNÍ POZICE

Co u nás budeš dělat:

  • Zodpovědnost za vybranou oblast přístrojů v mezinárodním servisu, rozvoj dovedností a know-how
  • Poskytování servisní podpory 2. úrovně (sofistikovanější případy, dosud neznámé závady)
  • Školení servisních techniků
  • Tvorba servisní dokumentace k přístrojům (manuály, inspekční dokumenty atd.)
  • Spolupráce s R&D při vývoji nových přístrojů

Co od Tebe očekáváme:

  • VŠ vzdělání v technickém oboru (elektro, IT, biomedicína)
  • Velmi dobrá znalost AJ (servisní dokumentace a trénink servisních techniků je prováděn v angličtině)
  • Všeobecná znalost elektrotechniky, techniky a jejich fungování v souvislostech
  • Technické a analytické myšlení, schopnost řešit neznámé problémy, přinášet nápady
  • Spolehlivost, smysl pro detail
  • Orientace na cíl a řešení, ochota pomoci
  • Otevřenost, proaktivita, samostatnost

Vhodné pro:

  • Techniky orientující se v HW, s dobrou sebeorganizací a chutí se posunout od zaměření na detail k řešení problémů v souvislostech, s nadhledem
  • Kandidáty ochotné cestovat několikrát do roka pro pokrytí servisních tréninků, případně řešení technických problémů s chutí navázat vztahy v mezinárodním prostředí
  • Absolventy
  • Kandidáty, kteří nesplňují exaktně všechna kritéria, ale mají chuť do nich dorůst

Co Ti společnost nabízí:

  • Profesní a osobní růst v expandující mezinárodní společnosti
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Bohatý systém zaměstnaneckých benefitů
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Přátelské pracovní prostředí v kolektivu mladých lidí
  • Společenské a sportovní akce hrazené firmou

Odpovědět

* povinné pole